Etkinlik ve Organizasyon Yönetimi
Acentamız yurtiçinde ve yurtdışında gerçekleştireceğiniz tüm organizasyonların oluşumundan, uygulamasına ve sonuçlandırılmasına kadar eksiksiz hizmet vermeyi hedeflemektedir.
Tecrübeli ve profesyonel ekibimiz, çeşitli organizasyonlarda edindiği birikim ile düzenlenecek olan ulusal ve uluslararası katılımlı kongre, seminer, toplantı, panel, açılış ve festival organizasyonlarınızı, yaratıcılık, farklılık ve müşteri istekleri doğrultusunda planlayarak sonuçlandırır.
Emek, çaba ve takip gerektiren ve en ufak detayın önemli olduğu bu organizasyonların yükünü omuzlarınızdan alarak sizlere rahat edebileceğiniz bir etkinlik ortamı sağlar.
Acentamız ekibi, teknik alt yapısı ve konusunda uzman servis sağlayıcılarıyla yaptığı işbirliği ile, bu organizasyonlar sırasında ihtiyaç duyulacak konaklama, uçak bileti, transfer ve diğer hizmetleri de sunarak koşulsuz bir müşteri memnuniyeti sağlamayı amaç edinmiştir.
Bu doğrultuda verdiğimiz servislerden bazıları aşağıdaki gibidir;
Planlama, Katılımcı Hizmetleri Yönetimi, Finansman Yönetimi, Sponsorluk ve Kurumsal İlişkiler Yönetimi, Resmi İlişkiler, Operasyon, Sosyal Program, Tanıtım ve Halkla İlişkiler, VIP Ağırlamalar...
|